Přečtěte si recenze od testerek, které pročítaly knihu Šance pro ženu 40+ a zjišťovaly, jak vyladit svou váhu, hormony a zdraví

image
otestováno
Počet recenzí
9
jak jste hodnotili
5
9x
4
3
2
1
doporučuje
100 %
Testováno v období
od 9. 4. 2020
do 24. 5. 2020


Šance pro ženu 40+

V roce 2018 byla vydána první kniha autorky s názvem DEJ TĚLU ŠANCI k přirozené rovnováze, štíhlosti a zdraví, která zaznamenala velký úspěch a s ním i velmi brzy dotisk. Druhá kniha na ni volně navazuje, autorka se zde však věnuje velmi konkrétní skupině, kterou jsou ženy po čtyřicítce, případně mladší. Tedy všechny ty, které řeší změny v menopauze a obdobím před ním a řeší správnou přípravu a průběh tohoto nesnadného období.  Sama do této skupiny patří, a proto má k tématu velmi blízko.

Kniha je přehledně rozdělena na tři části:

Teoretická část: Co jak a proč před a při menopauze probíhá?

Jak zdravě zhubnout a váhu si udržet? Proč je tak složité v menopauze zhubnout? Jak pracovat s hormonálními změnami a jejich správné řešení?

Praktická část: Doporučení na léčivé (harmonizující) potraviny.

Termický účinek jídla (potraviny ochlazující a zahřívací). Posilování výživou středu těla – orgánů. Harmonizující kuchyně podle pěti elementů (recepty): Kterým potravinám dávat přednost? Jak potraviny správně připravovat – unikátní inspirace z pětielementové kuchyně?

Receptová část: Od snídaně po dezert: téměr 50 receptů





Hodnocení
9
avatar
Hana
Kniha Šance pro ženu 40 plus mě překvapila, je poučná a zajímavá. Spousta zajímavých a užitečných informací, které pomůžou pochopit spousta věcí. DOPORUČUJI.
příloha
klad zdravé recepty
klad důležité informace
klad podpora hor. systému
klad nic
avatar
Petra
Na knihu Šance pro ženu 40+jsem byla zvědavá, protože jsem už různé knihy a články v této oblasti přečetla. Obsahuje zajímavé propojení tradiční čínské medicíny s pětielementovou kuchyní, rozdělenou na teoretickou, praktickou a receptovou část. Ukázala mi, jak ještě lépe kombinovat potraviny, a které upřednostňovat. Vyzkoušela jsem Miso polévku s tempehem a řasou wakame, hnědou čočku na zelenině se žampióny a kešu mangový krém s jahodami. Ostatní recepty chci ještě vyzkoušet. Knihu by si měly přečíst všechny ženy a každou z nás jistě osloví jiným způsobem. Nejdůležitější je ale zařazení teorie do života a přijmout jen to, co nám přínáší radost…
klad přehledné rozdělení na teoretickou, praktickou a receptovou část
klad formát knihy – doplněná o osobní fotky i provedených receptů
klad názorné a použitelné rady
klad motivuje ke změnám
klad na některé věci mám jiny úhel pohledu, ale to je jen můj osobní názor
avatar
Romana
Tato kniha mě velmi překvapila. Doporučuji ji každé ženě, i mladší než 40let, protože vám odpoví na spoustu otázek které vás určitě zajímají i v dřívějším věku. Užasné je to, jak vše dává smysl, proč se jaký proces v těle odehrává, co to znamená z pohledu TČM a jak jít tomu naproti a vlastně s elegancí vnímat a přijmout toto nelehké období ženy. Recepty jsou z lokálních potravin, takže za ně jedno velké plus. Banánovo kefírový dort si u nás našel své místo, byl opravdu vynikající.
klad velmi dobře čtivá kniha
klad jednoduše popsáno co a proč se v našem těle odehrává
klad recepty z dostupných surovin
klad Knize není co vytknout
avatar
Šárka
Skvělá kniha, překvapila mě velikost a nádherné fotky uvnitř a ta vůně,kniha se skládá z praktické a teoretické části,je velmi hezky zpracovaná a přehledná, velké množství receptů,rady jak se zbavit stresu a dát se psychicky a hormonálně do pohody, různé rady na shození přebytečných kilogramů,opravdu jsem z knihy nadšená.
příloha příloha
klad Celá kniha je skvělá
klad Fotky
klad Přehlednost
klad Inspirace
klad Rady
klad Nic
avatar
Ivana
Na první pohled kniha zaujme zpracováním - tvrdé desky, kvalití papír, krásné fotografie. Oceňuji rozdělení do částí pro přehlednost a snadnou orientaci, také podrobné, ale srozumitelné vysvětlení pojmu "klimakterium", co sebou přináší a odnáší :). Zaujaly mě i recepty, popis doporučených potravin a nádherné fotky. Celkově mě nejvíce zajímal teoretický popis toho, co se v těle děje, jaké hormony kde chybí nebo přebývají, a co to má za následek. Kniha je skvělá a já ji ráda doporučím!
klad kvalitní papír
klad fotografie
klad srozumitelný popis
klad recepty
klad nevím
avatar
Markéta
Kniha mě nadchla a to doslova. Není určena jen pro ženy 40+ ale určitě si v ní najdou své i mladší ročníky. Hubnutí, recepty, hormony, vše popsáno čtivou formou, krásné fotografie, kvalitní papír. Nemám co vytknout.
příloha
klad Fotky
klad Tisk
klad Obsah
klad Recepty
klad Rady
klad Není co vytknout
avatar
Zlatuše
Tato kniha mně mile překvapila.Líbila se mně už na první pohled ,měla pro mně velmi zajímavý obal.Čte se moc dobře,protože je psána srozumitelnou formou a je přehledná.Obsahuje spoustu užitečných rad, tipů a receptů pro ženy.
příloha
klad styl psaní
klad kniha je přehledná
klad spousta užitečných rad
klad dobře se čte
klad recepty
klad nenašla jsem nic ,co by se mně nelíbilo
avatar
Petra
Knihu bych doporučila všem ženám a nemusí jim být zrovna 40+. Je psaná velmi čtivě poutavě. Z teoretické části jsem pochopila proč a jak se dějí s mým tělem určité změny a jak na ně reagovat. Jde o duševní a fyzickou vyrovnanost. Kniha se dále zaměřuje na zdravé stravování, aby strava byla vyvážená a přínosná, aby se po jídle nepřibíralo na váze, což má samozřejmě vliv i na psychický stav. Mě přinesla sebepoznání a rozšířila obzory nejen o originální recepty. Ingredience jsou hodně zdravé potraviny (zaměřené převážně na zeleninu), čímž je vaření ekonomicky náročnější a nemyslím, že by se tyto suroviny běžně nacházely v každé domácnosti. Velmi zajímavé je uplatňování 5 elementů. Potěšilo mě, že se dá zdravě i mlsat :-) Pochutnala jsem si např. na Bylinkové cuketě s cherry rajčátky a fetou. Myslím, že každá žena si v knize najde ten svůj oblíbený nebo několik oblíbených receptů, ke kterým se bude ráda vracet ;-).
klad čtivě a poutavě psaná
klad originální nové recepty
klad zdravé stravování
klad rozšíření obzorů (teoretická velmi zajímavá část)
klad přehledně zpracovaná
klad 5 elementů
klad zdravé mlsání
klad pochopení sebe sama a svého těla
klad drahé ingredience
klad recepty jsou náročnější na čas
klad těžká na cesty do kabelky
avatar
Hana
Knížka se mi líbila jak obsahově, tak i grafickým zpracováním. Většina knih s tématikou výživy na trhu cílím především na mladší ženy a s dívky, ale na ženy v nejlepších letech se zapomíná. Přitom je důležité brát ohled na změny, které se v těle dějí, pochopit je a naučit se s nimi pracovat a mít je ráda. Toto v knize najdete! Dozvíte se, jak se v těle mění produkce hormonů a tipy z pohledu TČM, jak lépe přechod zvládnout. Ohledně stravy je důraz kladen především na kvalitu potravin (doporučím i první knihu autory). Velmi se mi líbila kapitola o stresu (kde se opět dozvíme, jak s ním pracovat), zdravém mikrobiomu a v neposlední řadě - jak zdravě (ne)hubnout. Z pohledu TČM a pěti elementů se podíváte, jak by mohl váš jídelníček vypadat. Dozvíte se, jaké potraviny upřednostňovat, a které naopak jíst výjimečně. V knize najdete jednoduché recepty z lokálních potravin pro vaši inspiraci. Knihu doporučují všem ženám, které se starají o své zdraví a chtějí dát tělu to, co potřebuje.
klad Odborná teorie v lidské řeči pro lidi
klad Pohled TČM na menopauzu
klad Tipy, jak podpořit a udržet si své zdraví
klad Zmínky o mikrobiomu i hormonech
klad Jednoduché pomůcky, jak si sestavit jídlo na talíři
klad Jednoduché recepty z dostupných surovin
klad Grafické zpracování
klad Osobně bych neladila knihu do rudé barvy
klad Zvolila bych větší písmo vzhledem k tomu, jakým ročníkům je kniha určena
klad Poměrně dost reklamy